Färska jordgubbar till frukost

Sitter just nu och skedar i mig keso blandat med frusna blåbär och färska jordgubbar, riktigt gott - och så hör man fågelkvittret utanför fönstret, härligt!
Ställde mig på vågen imorse och det går neråt!! Inte jätte mycket, men huvudsaken är ju att det går åt rätt håll.
A och jag var ute och promenerade i solen igår, Johanna var också med, och det var så roligt att snacka lite skit och bara vara, skönt att röra på sig lite också, blev inte så mycket av den varan under helgen.

Nu ska jag klunka i mig ett glas vatten och sen dra till jobbet. Föresten så ryktas det om att det ska bli uppmot 17-18 grader imorgon - våren är här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0