Attackfasen dag 3

Idag är det söndag och typ dag tre, räknar nog ändå fredagen som dag 1. Kvällsmaten igår blev biffar och rödlökskeso, lade i några citronskivor när jag stekte biffarna och det blev galet gott!

Imorse blev det yoghurt m havrekli + müsli samt ett kokt ägg.

Ställde mig på vågen också och vägde in på 85,4 kg, dvs 1,1 kg mindre. Det är mycket vatten som försvunnit, men jag hoppas det fortsätter neråt!
Tänkte köra min version av attackfasen hela nästa vecka, och jag ska försöka hålla mig undan vågen till nästa söndag - ska nog ha söndagmorgnar som vägdag, blir spännande.

Idag ska jag fortsätta städa och tvätta, har massa lakan som fortfarande ligger i tvättkorgen, sen ska jag försöka ta mig ut på en promenad idag också, det är ju trots allt obligatoriskt med 20 min promenad varje dag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nämen, vad glad jag blir..! :D

2011-10-30 @ 22:10:40
URL: http://billyochivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0