Tur man är händig...

Idag gick jag och hämtade klockan som jag lämnade in i torsdags, de skulle ta bort ett par länkar. Provar den och tycker att den sitter åt lite väl, men nej då, den ska sitta så. Jag betalar 10 euro och går hem, halvt missnöjd. Väl hemma har missnöjdsgraden stigit och jag funderar på att gå tillbaka och be dem sätta dit en länk i alla fall. Bestämmer mig dock för att googla lite först och hittar en gör-det-själv-site, så efter 10-15 minuters pillande med nål och hammare så har jag lyckats få dit en länk och klockan sitter perfekt!! Grämer mig lite över de bortkastade pengarna, men men, läropengar kallas det väl...
Är åtminstone väldigt nöjd med klockan, har letat i månader efter den perfekta och nu sitter den på min arm!


(Är en herrklocka upptäckte jag, men jag tycker den passar mig perfekt!)

Gjorde dessutom en kul grej på nätet idag:



Tänkte det är dags att köra igång, så jag har varit och handlat havrekli, keso och kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0