Change of plans

Som alltid när jag påbörjar något så klarar jag inte av att fullfölja. Det är ett faktum. Men det är också något som jag är medveten om och vill ändra på, och som alla vet så är medvetande första steget mot förändring. Eller typ så.
Den här bloggen ja. Ja, tanken var som så många andra av mina tankar god, men jag är väl inte direkt förvånad när jag ser att sista inlägget skrevs i mars och det nu är mitten på september. Det var det där med att fullfölja sina åtaganden... Skapade ett twitterkonto för ett par månader sedan också, men det var tydligen inte min grej, ett tweet och sen rann det ut i sanden, hoppsan.

Anyway, målet är ju att förändras, att växa som människa och utvecklas som individ. Därför gör vi ett nytt försök, change is a welcome challenge, som det heter på jobbet! Den här gången kommer bloggen få en inrikting - mitt liv och min utveckling. Jag tänker skriva om mina planer för livet, försöka bena ut vem jag egentligen är och försöka hitta en drivkraft.
Jag tänker dessutom sätta alarm på mobilen så jag inte "råkar" glömma att uppdatera. - Jag försöker hitta lösningar på mina problem.

Hursom, välkommen åter till min hörna. Jag hade kunnat lägga in en bild på mig och min hörna, men jag är så ofotogenisk att jag tror det är bäst för alla om vi hoppar det, i alla fall just nu, man kan ju ändra sig framöver...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0