Gårdagens shopping

Här kommer alltså lite bilder på det som inhandlades igår, bildkvalitéen är väldigt dålig men man ser ju vad det föreställer (ny kamera står på önskelistan inför jul).

Blusen
Gräddvit blus

Kofta ett (härlig skogsgrön färg som inte riktigt kommer till sin rätt på bild)


Kofta två, en beige historia av bla angora (så man får tänka på vilka byxer man har på sig)


Tredje koftan (en hälla till "skärpet" var av, men för 12€ gör det inte så mycket)


Skor + schampo & balsam

(Här ser man lite av det nya golvet också!)

Koftan från H&M (väldigt skrynklig och färgen är 100 ggr bättre i verkligheten, tänk roströd)


När jag ändå är på gång så kan jag slänga upp två bonusbilder, en på garderoben som jag satte ihop förrförra helgen och en bild på mitt favoritinköp på TK maxx, en svart skinnjacka från Michael Kors, som inhandlades för knappt en tredjedel av vad den egentligen kostar (fortfarande dyr, men jag firade kontraktskrivning på jobbet).


Mjukare och skönare skinnjacka får man leta efter!

Tror det räcker med bilder för idag. Nu ska jag fortsätta städa och slänga in ett par tvättar i maskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0