Halv åtta hos dig

Kom precis hem efter en middag hos "grannarna", har ätit jätte god mat och avslutade med lite glass och färsk mango. De hade besök från hennes hemland och ett par andra kompisar så det var jätte trevligt, mycket prat och lite Uno-spel på det.
Annars har det inte hänt mycket idag, skulle ju haft zumbaträning, men det hann jag inte med eftersom jag jobbade till nästan halv sex.

Fick ett intressant mail idag, en uppmaning (påminnelse snarare) om ett jobb som finns att söka, så jag ska kolla upp det imorgon tänkte jag. Jag letar väl inte direkt aktivt, men hittar jag något så får man ju passa på!

Matmässigt idag ->  mindre bra, samma frukost och lunch som alltid, men mellis blev ett äpple + yoghurt och müsli. Till middag blev vi serverade lamm (helstekt typ) och klyftpotatis + ruccolasallad. Efterrätt blev liten skål glass med färsk mango som sagt. Inte jätte dåligt alltså, men bättre dagar har jag väl haft;)
Det har i alla fall gått en vecka nu, jag har inte vägt mig och tänker inte göra det i första taget heller, men det känns rätt bra i alla fall, jag tror inte att jag har gått upp direkt.

Såhär ett glas vin senare är det dags för sängen känner jag... godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0