No. 1

Sådär, första pilatesträningen avklarad, nio måndagar återstår. Tur att jag går med Chrissi, annars hade det nog aldrig blivit av, hade lätt kunnat sitta kvar på kontoret ett par timmar, lite mycket att göra nu tyvärr...
Hursom, träningen var bra, instruktören verkar duktig, men man märker att hon är mer fokuserad på avslappning än vad den förra var. Vilket inte nödvändigtvis är något negativt med tanke på att planen är att köra zumbaträning på tisdagar.
Zumba imon alltså, jag är lite orolig för att jag inte kommer hinna dit. Vi har fullt upp på jobbet och det tar nog min 30 min att cykla dit (måste först kolla vart jag ska cykla också..), så det blir tajt eftersom det börjar redan vid 18. Vi får se hur det blir.

Dagens matintag:
Frukost: skål med youghurt och müsli, två knäckebröd med smör och ost, citronvatten till det.
Lunch: sallad; grönsallad, rivna morötter och vitkålssallad (dåligt utbud idag). En liten skål med youghurt till det + vatten.
Mellis/innan träning: ett äpple och en banan.
Middag/efter träning: ett kokt ägg, halv burk majs och 200grams förpackning keso. Mums! Not.
= kcal: ingen aning.

Over all rätt nöjd med dagen! Fick dessutom lite respons på tråden jag la upp på buke, förhoppningsvis hittar jag någon som vill pusha mig lite:)

Nu blir det en dusch och sen soffan, känner mig riktigt avslappnad (och börjar känna av träningsvärken...), skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0