Söndagsångest

Ingen ångestattack, men det känns lite bedrövligt att helgen redan är över och jag har i princip inte gjort någonting, förutom att shoppa loss på TK Maxx igår. Köpte tre koftor, ett par skor, en blus och shampo/balsam (+ en kofta på H&M), så nu behöver jag inte köpa fler koftor i vinter. Kikade på vinterjackor också, men det får bli längre fram tror jag, vi hade 22 grader och sol här igår så det känns mindre aktuellt just nu.
Skulle ha hängt med en kompis till Heidelberg igårkväll, men upptäckte att det tar 40 min med tåg, så det kändes mindre roligt att åka dit själv + att fötterna var lite möra efter allt springande på stan. Blev en kväll i soffan med ett par DVDer istället, bl a the Kings speech, fantastiskt bra film.

Matmässigt har helgen varit bra, inga dippar - blev lite halvbrända popcorn igårkväll och en (!) knäckemacka med två skivor blåmögelost på, inte mer. Känner mig rätt stolt över att bara ha tagit en "ostmacka", har nog aldrig hänt (dessutom nöjd med att jag inte köpte ett paket Digestive, som man egentligen ska ha till).
Köttfärssås och spaghetti har det varit till middag, och jag har fortfarande en låda med bara köttfärssås kvar, får se vad det blir av det senare.
Just nu har jag ätit frukost och det blev som vanligt youghurt med banan och müsli + två korvknäcke.

Har tänkt på det där med bilder i bloggen, det kanske man skulle försöka lägga upp några, blir ju lite roligare här då! Ska försöka städa upp här och sen ta lite bilder på det som inhandlades igår.

... to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0