Svindlande höjder

Det är inte jag som är ute och flyger, däremot pratade jag med pappa idag efter jobbet och han ligger inne på sjukan. Tydligen ramlade han ner från en stege igår och ådrog sig en spricka i ena ryggkotan och lite sträckningar mm. Som tur var landade han inte på huvudet, men han måste ändå ligga kvar en vecka för att lära sig gå igen. Sen är det två månaders sjukskrivning som gäller, tur att han inte är ensam hemma...
Jag får se om jag åker hem en helg nu i Oktober. Tyvärr måste vi ju göra något åt hästarna hemma innan det blir för kallt för dem ute, men det är nog bäst att jag åker hem och tar hand om det själv, pappa lär inte kunna göra mycket där.

Nog med tråkigheter. Idag har Chrissi och jag varit på Pilatesträning, mycket bra, mycket bra. Gick dit så fick lite extra motion (tar ca 30 min).

Matmässigt, helt OK dag:
Frukost: Yoghurt m skivad banan och müsli, två knäckebröd med korv + vatten
Lunch: Sallad + liten skål yoghurt
Mellis: Äpple och två Ipren vid 3-tiden (huvudvärk) och en skål med keso, lite majs och ett tärnat äpple i vid ca 5-6, innan jag gick iväg till träningen.
Middag: Två knäckebröd med blåmögelost, inte världens mest hälsosamma, men gott var det. Ett äpple till efterrätt.
Totalt 4 frukter idag är väl lite överdrivet mycket, men bättre det än ett paket ballerinakex!

Nu ska jag lägga mig och läsa/sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0