Vi längtar efter fredagen

Tanken att det är fredag imorgon gör mig väldigt glad. Känner mig rätt utmattad måste jag erkänna. Slutade vid 18 idag och har sen jag kom hem bara duschat, lagat mat och tittat på Bonde söker fru på Tv4Play. Och nu känns det som det är dags att sova.
Ska försöka vila upp mig mentalt i helgen, och jag hoppas vi får fint väder eftersom vi tänkte åka till Heidelberg på lördag. HD är riktigt mysigt att spatsera omkring i, och nu var det jätte länge sen jag var där, så det ser jag fram emot!

Tänker inte göra någon längre utläggning idag, utan jag går direkt på det viktigaste, dagens matranson:

Frukost: Yoghurt med müsli, två knäckebröd (med smör och ost) och ett kokt ägg i äggkopp + citronvatten.
Lunch: Sallad (morötter, vitkålssallad och paprikasallad med ostbitar i), liten skål med yoghurt + vatten till det.
Mellis: En banan och några tuggummin.
Middag: Spaghetti och köttfärssås, med riven ost och ketchup + majs och sockerärtor(?) till det - mycket gott!!
Efterrätt: Ett äpple.

Dagens bäste - tog bara en portion av middagen, insåg att det räcker (även om jag lätt hade klämt ner en till). Så nu har jag tre matlådor i kylen - kan ni gissa vad som blir till middag imorgon och till helgen...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0